Multiplikation kan producera kraftfulla nummer

Mitt i allt arbetssökande fann jag en intressant sak på Piratebay (från Piratbyrån) – som fick mig att haja till:

kopimi-copypaste.gif

När jag såg detta tänkte jag efter; tänkte på det CV jag höll på att bearbeta och på de arbetstillfällen jag vid tillfället var i färd med att söka. Det är ju naturligtvis fel – skulle i så fall bli shift-c + shift-v. Men det är lustigt det där ämnet psykologi. Man är vad man gör.

~ av Fredrik F. G. Granlund på torsdag, 4 oktober, 2007.

2 svar to “Multiplikation kan producera kraftfulla nummer”

  1. jag gillar munkar och bävrar

    Gilla

  2. oj, oj, oj. Tack för kommentaren! Personligen vill jag gärna äta en – och bara en – vattenmelon… 🙂

    / F. G.

    Gilla

Kommentera

 
