Utöver det vanliga

Ibland tar det tid att uppdatera en blogg. Men mARMELADKUNGEN är inte den som är den som är den… Eller hur ska man egentligen uttrycka sig? Livet är hårt och värker för eder ibland käre och troligen ibland även käre mARMELADKUNG.

Men min styvmor, Mona Granlund, lyckades otroligt nog under helgen fånga mig på kort (personligen ägnade jag mig åt att se lite deprimerad ut och förstod ingenting):

Det är väl bara att acceptera att ibland fastnar man på kort, hur ful man än är (och jag hade när hon tog kortet en dålig hårdag!)

sune.jpg

~ av Fredrik F. G. Granlund på tisdag, 23 oktober, 2007.

Kommentera

 
