Recensionsex till Marmeladkungen

Åtminstone ett bokförlag önskar skicka mig ett recensionsexemplar av en roman. Detta blir ett allt vanligare sätt för bokförlagen att bli uppmärksammade och få reklam som andra verkligen uppmärksammar och läser.

Men jag märker själv att det inte är det enklaste att komma i kontakt med mig, eftersom jag inte publicerat min adress någonstans här på Marmeladkungen. Min förhoppning är att fler förlag önskar mig läsa och recensera böcker under 2008, varför jag nu väljer att publicera adressen där man kan komma i kontakt med mig.

Fredrik F. G. Granlund

Mariagatan 15

542 34 Mariestad

Det går även att kontakta Marmeladkungen via email: anson@passagen.se

~ av Fredrik F. G. Granlund på torsdag, 17 januari, 2008.

Ett svar to “Recensionsex till Marmeladkungen”

  1. Marmeladkungen är härmed utmanad på Sju sanningar

    Gilla

Kommentera

 
