DET ÄR VÄLDIGT SVÅRT

Det är väldigt svårt
ibland klagar jag
för jag har en viss period
att klara av något
och min kvinna sitter och
gör något annat
och jag vill ha

det jag gör gjort
för att kunna skapa och DET KAN JAG JU INTE !!!

det är sjukt, för när jag
slutat skapa det jag ska skapa

och
skickat in det
så tittar alla på mig
och jag kan inte skapa.

Min bäste – ende – vän Josho fyller år idag
ven fan är jag och vem är de som stör honom?
jag vet att han vet

att vi är varandras.

JAG ÖNSKAR MER SÅNT!

~ av Fredrik F. G. Granlund på söndag, 20 april, 2008.

Kommentera

 
