mARMELADKUNGEN äR eN eGOIST

Jag förstår knappt att min blogg får besökare…

Jag sitter här och kikar på mina blogginlägg, och kan bara konstatera en sak: JAG ÄR EN EGOIST. Min blogg handlar om en sak och bara en sak: mig och mitt liv.

Jag kan inte förstå, eller det kanske jag kan, hur man kan söka upp mig och läsa vad jag skriver. JAG ÄR EN EGOIST, och inser detta . Jag Tänker På Mina Läsare När Jag Skriver Detta. Är Jag Då Fortfarande En Egoist?

~ av Fredrik F. G. Granlund på lördag, 7 juni, 2008.

2 svar to “mARMELADKUNGEN äR eN eGOIST”

  1. Hej mitt namn är Marielle, jag kontaktar er för att vi är 5 tjejer som har precis startat ett UF. Vi gör egendesignade tryck på t-shirts för män i olika åldrar såklart kan tjejer också ha de här snygga teesen, de är i Svensk hip-hop stil vilket gör oss unika för det är inte många inriktar sig på just den stilen.
    Gå gärna in på vår HEMSIDA; http://www.wannabees.se

    Mvh: Wannabees UF , Marielle, Sophie, Maria, Petra; Jenny.

    Gilla

  2. Öh, Marielle. Efter viss tvekan låter jag din kommentar stå kvar och låter mina läsare själva bestämma om er hemsida kan vara något att besöka. Nästa gång ni skriver av reklamorsaker kan ni väl försöka att åtminstone kommentera något av mitt blogginlägg?!

    Gilla

Kommentera

 
