Detta skrämde mig!

Vid skrivandes har den video jag vill påvisa 293 kommentarer och långt över 100 000 unika besökare. Detta hör inte till vanligheterna. Och det är det första gången jag lägger ut en YouTube-video här på Marmeladkungen. Men det är befogat. Detta är nämligen en verkligt obehaglig kortfilm från Argentina. Frågan är i dessa Cloverfield-tider om detta är sant… Det enda jag vet är att detta är verkligt obehagligt! Tror du på tomten? Tror du på Gnomer? Detta kan faktiskt vara … tja, döm själv!

Men innan du ser detta, ha i åtanke att det rör sig om några grabbar i Argentina som är ute. Plötsligt fångar något deras uppmärksamhet. Och de får se… trumvirvel… Tja, återigen, döm själv! Jag tycker det är jävligt obehagligt.

~ av Fredrik F. G. Granlund på söndag, 8 juni, 2008.

Kommentera

 
