Tävling! Vinn diktsamlingen ”Annorlunda men ensam”.

På grund av att Marmeladkungen fyller 1 år ger jag mina läsare chansen att vinna ett signerat exemplar av min diktsamling ”Annorlunda men ensam. Tillsammans med något normalt” (B. I. I. Förlag, 2004).

Det enda du behöver göra för att vinna är att skicka ett mejl till mig på anson@passagen.se senast 20 augusti (H. P. Lovecrafts födelsedag) med en kort beskrivning om vad du tycker att jag i fortsättningen ska skriva om här på Marmeladkungen. Passa även gärna på att komma med förslag till förbättringar. Detta utgör ett plus. Glöm inte din adress.
Det bästa/intressantaste förslaget vinner. Möjlighet till flera pristagare finns, om flera riktigt bra motiveringar infinner sig.

~ av Fredrik F. G. Granlund på torsdag, 10 juli, 2008.

Kommentera

 
