Min novell ”Köttets lust” publiceras i Eskapix!

Bara ett tips: Missa INTE att läsa min novell ”Köttets lust” i nästa nummer av Eskapix som troligen lär släppas i denna vecka. Mitt namn är inte med på omslaget . . . denna gång – men…  Nuff said.

Se omslaget nedan, och besök gärna tidskriften Eskapix hemsida, där ni kan beställa juli-numret – eller, varför inte, en prenumeration! Det lär inte vara sista gången jag medverkar i denna eminenta tidskrift. Snart involveras recensioner från Swedish Gore Film Society i en egen avdelning, med undertecknad som redaktör. Den som väntar på något gott…

~ av Fredrik F. G. Granlund på måndag, 28 juli, 2008.

6 svar to “Min novell ”Köttets lust” publiceras i Eskapix!”

  1. Sjöjungfrun är fimpad…rimmade illa med innehållet, inte sant?

    Gilla

  2. Uppfattat!

    Jag låter ändå det tidigare tänkta omslaget vara kvar på min blogg, tills vidare, så kan jag ersätta med det nya när det kommer.

    (Jag reflekterade förresten på exakt den punkten: stämmer detta verkligen överens med Eskapix-innehåll i allmänhet? Nja… )

    Klart slut!

    F. G.

    Gilla

  3. Grejen är den att jag köper oftast bilder i förväg och förra omslaget köpte för två år sedan, men sedan dess har Eskapix förvandlats till en närmast renodlad skräcktidskrift. Jag gillar bilden (speciellt färgerna) men som både du och jag är överens om – den ger fel signaler till läsarna. Problemet är att jag redan betalat för bilden och får väl komma på ett annat sätt att använda den på ändå:-)

    Gilla

  4. Det finns alltid möjligheter till möjligheter, varje miss är ett framsteg, och bilden ifråga har åtminstone använts på din blogg, samt florerat på en massa bloggar som skriver om eskapix samt i din intervju, som jag läste med gott behåll, och du hittar med all säkerhet på något riktigt trevligt fram igenom…

    Nu väntar vi Eskapix-dyrkare på att du och fotografen överträffar er, och att det blir ett ännu bättre omslag på nummer sex, som lockar ännu mer till läsning. (Inom parentes kan jag kort nämna att jag inte skulle ha något emot att se även mitt och Stewe Sundins namn på framsidan… fast det är bara ett förslag)

    Mvh, F. G.

    Gilla

  5. Arghhh! Jag hade redan lämnat in den för tryckning när jag avslöjade omslagsbytet. Jag får kompensera dig nästa gång istället. Det får bli med STORA versaler…

    Må bäst!

    Gilla

  6. Jag ska ta det i beaktande – för jag tror mig veta att du tar emot material från mig. Och det är väl inte sista gången vi samarbetar, eller vad säger du?

    mvh, F. G.

    Postscriptum: Jag ska må så bra jag bara kan – vilket du vet är svårt med tanke på situatione, men ändå… Må bäst du också – jag uppskattar verkligen din insats för fantastiksverige!

    Gilla

Kommentera

 
