Svampkungen, eller Skeletor, eller DeZyn, eller herr bananhammock!

Det är så många som hört av sig till mig om att få se hur min kusin egentligen ser ut. Jag pratar så illa om honom så jag upplever mig närmast tvingad till att belägra storverk – eller åtminstone begära det….

jag tror MIG vara storverk, svår att vara STOR,

och jag vet ATTt

det är SVÅRT att acceptera
men det här ÄR min kusin,

Johan  H. G. Gustavson, som bor

i Skövde

ett smörgåsbord

som läser men aldrig kommmenterar

ens något wormhole, på

marmeladkungen

fast grönt är vitt och

bananfärg är gangsterlila…

Han är helt enkelt

labyrintberoende!

~ av Fredrik F. G. Granlund på lördag, 23 augusti, 2008.

3 svar to “Svampkungen, eller Skeletor, eller DeZyn, eller herr bananhammock!”

  1. jag vägrar kommentera

    Gilla

  2. Du är den jag vänder mig till, och jag vet att alla mina läsare vill se dig i action!

    Gilla

  3. Me so sorry! Min dikt skriven samma kväll lär fantasisera större bihang än dina drömmar om att jag ska bli känd, H. G. Dina bröst är som luftballonger och din mage är som svavelfyllt gräs. Det skiftar.

    Men jag tycker om dig ändå, H.G.

    Börja kommentera, käre kusin, när alla, alla dricker senap i sina hem, bara för din skull!

    Gilla

Kommentera

 
