Ny recension av Marmeladkungens diktsamling Annorlunda men ensam

Undrens tid är inte förbi, nej, inte på långt när – åtminstone inte när jag kan läsas och dessutom uppskattas.

Författaren och bloggaren Lennart Svensson (på bloggen Svenssongalaxen) har läst min diktsamling Annorlunda men ensam (B. I. I, 2004), och – läs och häpna! – tyckt VÄLDIGT bra om den, ja till och med uppskattat den och vad jag var ute efter. Kul att eldsjälar finns som förstår vad jag försökte åstadkomma (till skillnad från t. ex. Bibliotekstjänsts recensenter). Sådant här kan sporra en poet till stordåd…

Här kan du läsa Lennart Svenssons recension av min diktsamling. Fantastiskt trevlig läsning utlovas!

För den som vill läsa boken ifråga har jag några exemplar kvar av diktsamlingen. Signeras om köparen önskar. Hundra kronor styck inkl. porto, till skillnad från 198 kr plus frakt på ex. Bokus.com

Vill du köpa ett ex: skriv några rader till anson@passagen.se. Glöm inte din adress och eventuellt önskemål om signering. Så får du mitt kontonummer på Swedbank, där du sätter in 100 kr, varpå jag skickar boken så fort jag ser att pengarna kommit in.

~ av Fredrik F. G. Granlund på onsdag, 10 september, 2008.

Kommentera

 
