F. G. aka Marmeladkungen, med familj i Mariestadstidningen

Det var väl en månad sedan eller så följande fotografi publicerades i Mariestadstidningen, men ändå… Innan Göteborgsresan, varför inte publicera detta när min blogg helt plötsligt handlar om familjen…?

anvand-for-tidningen

Jennifer Schenck och Fredrik F. G. Granlund från Mariestad har den 18 juli blivit föräldrar till en son, som ska heta Vincent Frost Schenck Granlund. Vid födseln vägde han 2235 g och var 44 cm lång.

~ av Fredrik F. G. Granlund på måndag, 24 november, 2008.

5 svar to “F. G. aka Marmeladkungen, med familj i Mariestadstidningen”

  1. Söta ni är.

    Gilla

  2. hehe. Tackar… Åtminstone trevligt med ett lite udda foto, eller?

    Gilla

  3. Nice foto!
    Kul att träffa dig i Göteborg! E mycket nöjd med böckerna, kanon bra skick!

    Hoppas det gick bra med lillkillen:)

    Gilla

  4. Linus: Kul att träffa dig också, även om det blev väl kort.

    För de läsare som inte vet vad du här framlägger kan jag nämna att jag i veckan träffade Linus i Göteborg, en kort sväng, efter att jag fått reda på att min sons operation gått bra, och sålde lite förstaupplagor av Stephen King till denne Marmeladkungen-läsa.

    Strax innan hade Martin Andersson kommit för att träffa mig. Denne fick ett exemplar av min diktsamling och jag köpte Lovecraft Annual (nr 2) av densamme. Med dig, Linus, blev det ett kort möte. Men jag tror att du förstår – min fästmö och son väntade. Dessutom var det väl trevligt att även få träffa Martin Andersson.

    För övrigt mycket trevligt att du var nöjd med skicket på böckerna! Jag är en vänlig själ som behöver pengar och allt som oftast säljer böcker till underpris!

    Mvh, F. G.

    Gilla

  5. […] F. G. aka marmeladkungen med familj i Mariestadstidningen […]

    Gilla

Kommentera

 
