Marmeladkungen uppmärksammas alltmer…

Det är alltid lika kul att bli omskriven – även när det handlar om min blogg! Följande är saxat från bloggen Draken och Flodhästen:

”Marmeladkungen: Om och kring fantastisk litteratur och skräckböcker. Här har jag fått flera tips på böcker, framförallt nyutgivningarna av HP Lovecraft och att Stephen King kanske går att läsa trots allt (Jag gav upp cirka 1991). Intressanta länkar till andra mörka platser. Dessutom finns ett personligt anslag, bloggen handlar även om sjukdom, barn och familj och sjukhusbesök.”

Jag tycker skribenten Markus gjort en bra sammanfattning. Trevligt också att jag uppmärksammas av densamme, och att jag kunnat hjälpa honom med bla litteraturtips, samt att bloggaren ifråga återvänder hit till Marmeladkungen. Mycket glädjande!

~ av Fredrik F. G. Granlund på fredag, 12 december, 2008.

Kommentera

 
