En god jul tillönskas alla jag är bekant med och alla mina läsare!

Många undra förstås varför jag inte hört av mig under gårdagen, julafton, eller idag, juldagen. Svaret är enkelt: min mobiltelefon är inne på lagning och jag har inga nummer (dessutom tror jag inte på meningen med julkort). Men jag vill hur som helst ta tillfället i akt att be om ursäkt för att jag inte hört av mig till mina läsare, nära och kära, familj, vänner, bekanta, kompisar och blivande nära och kära, familj, vänner, bekanta, kompisar …

God Jul och god fortsättning!

~ av Fredrik F. G. Granlund på torsdag, 25 december, 2008.

4 svar to “En god jul tillönskas alla jag är bekant med och alla mina läsare!”

  1. God Jul själv! Glöm inte att läsa ”The Festival” — det är den tiden på året! 🙂

    Gilla

  2. God jul och tack för en fin blogg.

    /karl
    http://drommarnasberg.wordpress.com/

    Gilla

  3. God Jul på dig och gott nytt år!!!! 🙂

    Gilla

  4. Tack så hemskt mycket för era julhälsningar. Det betyder mycket!

    Gilla

Kommentera

 
