En passus: Marmeladkungen klättrar på litteraturblogglistorna

Det glädjer mig att marmeladkungens besökare återvänder hit, återvänder för att läsa mer, se mer, försöka förstå mer. Det är oerhört trevligt. Bloggen ifråga klättrar uppåt bland topplistorna bland landets mest besökta litteraturbloggar.

Och det kan inte skada att jag snart kommer att starta min snart utarbetade nättidskrift, som i det närmaste enbart kommer att inrikta sig på skräcklitteratur (enda undantaget: en del intervjuer med författare, varav en del redan är inplanerade).

Tack kära läsare för att du besöker Marmeladkungen och kanske rentav återvänder hit.

~ av Fredrik F. G. Granlund på onsdag, 4 februari, 2009.

3 svar to “En passus: Marmeladkungen klättrar på litteraturblogglistorna”

  1. Ser gladeligen fram imot en nätskrift! Och kommer då återvända hit mer än vad jag gör idag om det nu e möjligt.
    Jag tänkte lite och kom på att jag besökr din blogg 2-3 gånger om dagen bara för att se om du har lagt in något nytt.

    Hoppas allt går bättre än vad det har gjort det senaste!
    Linus

    Gilla

  2. Mycket, mycket trevligt att du är en av de som återvänder hit till Marmeladkungen. Dessvärre, för topplistornas del, räknas varje persons återkommande endast som ett besök, då man räknar på unika besökare. Men det är väldigt kul att det går så bra för bloggen, och att jag har återvändande besökare. Det glädjer mig verkligen. Önskar bara att jag hann uppdatera än oftare. Men jag har mycket på lut.

    Jag funderar även på något slags nyhetsbrev när bloggen uppdateras. Kan det vara intressant?

    Gilla

  3. Det skulle vra mkt interesant!

    Gilla

Kommentera

 
