Marmeladkungen säljer av samlarobjekt på tradera!

Jag har extremt tråkig ekonomi, måste få någon slags inkomst – klarar inte mina räkningar. Därför har jag börjat sälja av några samlarobjekt, några fina sådana, på Tradera, vilka jag nu hoppas att åtminstone någon av mina läsare är intresserad/e av att bjuda på. Eventuella frågor kan ni ställa här eller skicka till mig direkt och mer privat på anson@passagen.se

Men faktum är att följande är ruskigt fina samlarobjekt! Lycka till.

Lovecraft – Necronomicon i Sverige 1a upplagan, signerad x 2. Signerad av undertecknad Fredrik (F. G.) Granlund och av Rickard Berghorn. Ett unikt exemplar!

Monty Pythons The Holy Grail Extraorinarily Deluxe Edition 2 DVD disc with slipcase – inplastad/oöppnad.

Peter Jackson´s The Frighteners 3 DVD Disc Special Edition Director’s Cut in slipcase – inplastad/oöppnad.

Detta inlägg är gammalt, men om någon är intresserad av någon av DVD-boxarna är de fortfarande kvar. Vill du göra affär. Kontakta mig på anson@passagen.se.

~ av Fredrik F. G. Granlund på torsdag, 5 februari, 2009.

Kommentera

 
