Efter döden kommer (spännings)huvudvärk!

Sjukligt nog lider såväl jag som Jennifer av spänningshuvudvärk. Tydligen är det normalt i ett kristillstånd. Vi vaknar. Har ont i huvudet. Det varierar.Vi måste äta Alvedon. Särskilt jag!

alvedon

Och vi drömmer. Mycket.

I detta fall kan jag bara tala för mig själv. Det gör ont. Det är inga trevliga drömmar. Jag är närmast rädd för att sova, nu när jag börjar återhämta mig efter den influensa, eller vad det nu rör sig om, som jag haft.

Nu återstår mycket. Men alla säger: ta en dag i taget. Det är jag oförmögen till. Men i nästa vecka blir det åtminstone samtal inom vuxenpsykiatrin varje dag. Sedan kanske jag slipper att äta Alvedon?

~ av Fredrik F. G. Granlund på fredag, 13 mars, 2009.

Kommentera

 
