Bloggen Marmeladkungen har äntligen fått en facebook-sida

Ja, du läste rätt. Äntligen har Marmeladkungen som blogg sett fått en Facebook-sida, där jag önskar samla så många läsare som möjligt. Så passa på att bli medlem här. Naturligtvis finns där inte så mycket just nu, men samtidigt kommer detta medium att utvecklas allt eftersom för mina läsare.

Som ni säkert vet har jag många planer för den här bloggen under året: ny onlineskräcktidskrift, nyhetsbrev, diskussioner i olika former, publicering av en mängd andras texter (essäer/artiklar/noveller etc).

Det kommer.

Detta är ett första steg. Och även om jag kan göra mer än en sak i taget, och oftast arbetar med väldigt mycket samtidigt (ni skulle bli förvånade!) kommer det att ta lite tid, med tanke på hur mitt dagsläge är: det finns väldigt mycket som ska sjunka in, bearbetas, diskuteras, utarbetas osv – vilket inte går att bearbeta fullt ut.

Jag tror ni förstår.

Men tills vidare, kära läsare. Håll till godo med att gå med i Marmeladkungen på Facebook här.

~ av Fredrik F. G. Granlund på måndag, 16 mars, 2009.

2 svar to “Bloggen Marmeladkungen har äntligen fått en facebook-sida”

  1. Nu kallas jag visst ”mirotanien”, oh well, det berodde på att jag har skaffat avatar. Svensson speaking – och roligt ändå att du har planerna på nättidskrift kvar, det får ta den tid det tar. Time is on your side!

    Gilla

    • Vet inte varifrån namnet Mirotanien kommer, men det låter rätt ok. Troligen någon inställning jag missat när jag ändrat om i mina kommentarer – vilket du förhoppningsvis ser nu – så att man kan svara på särskilda inlägg, såsom jag gör nu, för att det ska bli mer lättläst. Hur som helst, mycket trevligt att höra att det inte bara är jag som ser fram emot orken att starta nättidskrift…

      Annars är förstås Eskapixnovell något dylikt, som helt plötsligt finns.

      Mvh, F. G.

      Gilla

Kommentera

 
