Jag är ledsen (blir du förvånad?)

Jag är så ledsen. Ledsen för många saker – en av dessa är att jag inte kan skriva så mycket som jag normalt gör, svara på mejl, uppdatera bloggen, etcetera. Det går helt enkelt inte. För närvarande sover jag bortåt sexton timmar per dygn (!). Så är det. Så lär det förbli ett tag. Har fått en del publicerat, dock. Siktar på att skicka iväg en hel del noveller och artiklar hit och dit och dit och hit. Måste skriva och läsa för att må bättre. Försöker. Och allt jag skriver tycks otroligt nog för närvarande publiceras. Mycket är också på gång på Marmeladkungen. Men jag vet inte hur jag skall beskriva det, hur det skulle kunna gå att beskriva. Så återkom. Återkom.

~ av Fredrik F. G. Granlund på torsdag, 26 mars, 2009.

Kommentera

 
