Marmeladkungen har nu fått egen domän!

Ja, du läste rätt…

Och även om jag ännu inte lärt mig samtliga korrekta inställningar – ex att ta bort smärre reklam i webbläsarens överdel – så har den här bloggen nu – äntligen – fått en egen domän:

http://www.marmeladkungen.tk

Och för den som undrar kan jag nu nämna att domäner som slutar på .tk innebär sett till ursprungsland Tokelau – en liten ö (tillika land) i Stilla havet.

Men självklart fungerar fortfarande den tidigare adressen, och är nog troligen att föredra i dagsläget (innan jag lärt mig mer):

https://marmeladkungen.wordpress.com

Poängen är hursomhelst att det händer saker. Och att saker och ting är på gång.

~ av Fredrik F. G. Granlund på lördag, 4 april, 2009.

Kommentera

 
