Erbjudande på Eskapix!

Saxat från Facebook-gruppen ”Eskapix”:

ERBJUDANDE PÅ ESKAPIX – SPARA 100 SEK:

eskapixomslag


”Nu återgår Eskapix till det gamla formatet och omfånget blir 84 sidor per nummer. Det innebär att vi kommer att ta 95 sek per volym och en prenumeration kommer att kosta 350 sek framöver.

Men för våra trogna alternativt nya prenumeranter gäller 250 sek för fyra nummer om du tecknar ny/förnyar din prenumeration. Det innebär att du sparar 35 sek per volym mot lösnummerpris eller 100 sek för prenumeration på fyra nummer.

Är ni mer försiktiga går det också att betala 130 sek (65 sek/volym) för två volymer.

Låter det bra är det bara att skicka ett mail till eskapix@gmail.com.

Henrik H

Eskapix volym 8 landar inom kort…

www.eskapix.se
eskapix.blogspot.com


~ av Fredrik F. G. Granlund på onsdag, 29 april, 2009.

4 svar to “Erbjudande på Eskapix!”

  1. Jag tackar och bugar för att du gör lite ”PR” för Eskapix. Ett styck signerad Mia Mäkila kommer till dig på posten.

    Gilla

    • TACK! Jag bugar och bockar.

      Dock gör jag naturligtvis reklam för Eskapix för att fler ska upptäcka denna synnerligen intressanta blaska; som jag verkligen vill ska öka sin upplaga och därmed möjligheter. Att du sedan publicerar mig däri är ju också (förstås) ett plus…

      Har du förresten hunnit kika på senaste novellen jag skickade, förresten? Är mycket spänd att höra av dig om vad du tycker om det utkastet.

      Mvh, F. G.

      Gilla

  2. Nej, jag har inte hunnit läsa något av det material som inte publiceras i den kommande volymen. Det har varit så jävla mycket med provtryck på villovägar och strulande dator vilket gjorde att jag inte fick iväg den korrekturlästa och rättade versionen förrän igår till tryckeriet.

    Efter att jag skickar iväg blaskan till prenumeranterna ska jag ta ett par dagars vilopaus och efter det ska jag titta på din novell och sätta igång med nästa volym och den kommande boken.

    Ps. Det är alltså den av Mia Mäkilä signerade ”Eskapix” (upplaga: 10 ex) du kommer att få. ps

    Gilla

    • Henrik: Du glädjer min tillvaro till något högre än under minimum (du vet ju vad som har hänt).

      Jag blir dock – som den bibliofil jag är – mycket glad! Till den kommande volymen har du ju dessutom redan antagit en kortnovell av undertecknad – och jag förstår att det är problems med tryckerier hit och dit. Jag förstår. Alltid samma sak! Problem. Och det gäller naturligtvis inte bara din tidskrift, Eskapix! Eller?`

      Du är även definitivt värd en vilopaus. Trodde bara att du hade kikat på novellen jag skickade dig i och med att jag skickade den så tidigt. Hoppas bara att du har denna specialskrivna skräcknovell i åtanke inför nästa Eskapix-nummer. Gör väl inget om jag medverkar med två noveller? Har haft den på gång under ett år, och den version du fick var ett utkast, varför du får en perfekt version om du antar den, vilket jag tror att du gör. Dessutom tror jag att det kan bli väldigt bra illustrationer till denna novell – jag har många förslag till illustratörerna!

      mvh, F. G.

      Postscriptum. Får jag det signerade exemplaret utöver det ex jag får för att jag medverkar? Och har Mariestads Stadsbibliotek beställt någon prenumeration ännu? Annars ska jag – som den kakehök – jag är dyka ned på dom och hacka rejält tills de tar sitt förnuft till fånga.

      Gilla

Kommentera

 
