En olycklig förändring här på Marmeladkungen

Det här satt l å n g t inne!

Något jag aldrig önskat var att tvingas moderera varje bloggkommentar innan den publiceras – men nu är tiden tyvärr inne för detta, då jag upplever att en eller flera personer publicerat kommentarer som jag och andra upplevt som särdeles obekväma.

Detta är sjukligt tråkigt, särskilt då jag personligen är emot denna typ av potentiell censur. Jag vill i allmänhet att allas röster ska bli hörda/lästa utifrån skribentens egna ord.

Ha dock i åtanke att det kommer att fungera som tidigare här på Marmeladkungen, med förbehållet att jag måste godkänna kommentarerna innan de publiceras – något som kan dröja någon dag eller dylikt (så fort som möjligt). Men hav förtröstan, för så länge det inte rör sig om ren reklam/spam eller personangrepp kommer jag såsom fram till denna dag publicera alla kommentarer, positiva och negativa/ifrågasättande.

Det är bara så tråkigt att jag tvingas fram till detta, så jävla tråkigt när en eller flera individer förstör för alla andra inblandade (eller blivande inblandade).

Väl mött //

Marmeladkungen

~ av Fredrik F. G. Granlund på torsdag, 30 april, 2009.

Kommentera

 
