Mitt nu två-åriga förhållande med Marmelad-drottningen

Igår, den fjärde maj 2009, firade jag och Jennifer två år tillsammans. Två osannolika marmeladår!

Ni som följt min blogg vet vad jag menar. Jag och Jennifer har haft – och har – våra problem – liksom alla andra par). Skilnaden är att vi har förlorat en son. Känslorna är kluvna. Men vi håller ihop. Och jag älskar fortfarande min kvinna över allt annat. Skulle aldrig kunna tänka mig att svika henne.

Men ett kort från denna speciella afton:

040520091370

(fotograf: Jennifer Schenck).

~ av Fredrik F. G. Granlund på tisdag, 5 maj, 2009.

Kommentera

 
