Marmeladkungens klädstil har kommenterats av en modeblogg för män

Du läste rätt –

Jag är mållös.

I detta fall på två sätt: 1) Jag träffade en gammal elev förra helgen på Buffalo i Mariestad, och denne bor numera i Monaco och skriver en stor svensk modeblogg för män: Style by Marcus; och 2) jag har sedan dess blivit förkyld och tappat rösten, kan helt enkelt inte prata, måste vila min röst.

Style by Marcus-Marcus ger mig höga (kanske högsta) betyg enligt 2009 års mode för män, och uppskattar även min diktsamling, tycks vara väldigt imponerad. Två saker jag inte trodde någon kunde ge mig kudos för på en och samma gång. Så nu jäklar får jag nog ta mig i kragen och ta åt mig åtminstone något av detta beröm. Ska bli intressant att se vad den gode Marcus publicerar för kort på mig, och vad han kommer att skriva.

Du läser hans blogginlägg om undertecknad här.

~ av Fredrik F. G. Granlund på fredag, 31 juli, 2009.

Kommentera

 
