En ny bloggsida där jag säljer billiga fantastiska böcker

Jag har så mycket böcker och saknar så mycket pengar att jag bara måste göra mig av med en hel del av det förstnämnda

Därför har jag startat upp en helt ny sida här på Marmeladkungen där jag blandat gammalt med nytt, nytt med gammalt, och till underpris.

Jag skulle förstås kunna lägga ut det på Tradera, men föredrar att göra snabba affärer med Marmeladkungenläsare.

Och dessutom har jag rabattfrimärken varför det inte blir så dyrt som i vanliga fall. Om man ex. handlar böcker som väger ett kilo av mig kostar det köparen 50 kr eller mindre, lite beroende på vilka böcker det rör sig om – och som det ser ut nu tar jag inte mer än typ maximalt 20:- per bok, med något eller några få undantag.

Mycket Stephen King, Dean R. Koontz, Clive Barker, Kalla kårar, och annat trevligt utlovas, och jag hoppas verkligen att ni återkommer för listan kommer ofta att uppdateras.

Så ta nu och spana in följande bloggsida, vilken jag också placerat en länk till under rubriken Självbiografiskt till höger: Marmeladkungen säljer böcker.

Där eller här, här eller där,  hittar ni naturligtvis mer information samt  information om böckerna samt hur ett köp går till. Detta blev en krånglig mening, men mycket billigare än så här kan det knappast inte bli.

~ av Fredrik F. G. Granlund på tisdag, 18 augusti, 2009.

Kommentera

 
