Ett nytt år och nya omöjligheter?

Om den som läser dessa svarta punkter som bildar bokstäver vilka tillsammans bildar ord ocn tillsammans bildar detta mischmasch förhoppningsvis någorlunda korrekta svenska meningar – ni, ja just ni, jag tänkte att jag skulle avslöja vad som är inplanerat under 2010, vad jag kommer att försöka åtstadkomma.

  • 1. Punkt nummer ett kan jag inte för närvarande berätta.
  • 2. Den andra punkten finns det inte en chans att jag kommer att berätta.
  • 3. Jag kommer att publicera mig i (tidskrifternas namn måste nu censureras)
  • 4. Jag kommer att snart publiera mig i antologin . . . Tja, det kan jag heller inte förtälja.
  • 5. Jag ska försöka att bli och vara och bete mig sås0m en mindre idiot än den jag de facto är. (Omj detta nu överhuvudtaget är möjligt).
  • 6. Det finns alltid bättre saker som kan hända, bara man låter det ske.
  • 7. Det finns ingen tvekan: detta år måste, kan inte bli sämre än, det år vi nu har lämnat!
~ av Fredrik F. G. Granlund på fredag, 8 januari, 2010.

Kommentera

 
