Exakt ett år sedan min son dog

I dag har varit min sons dödsdag. En synnerligen hemsk dag som påminner om mycket, mycket hemskt. Och jag har varit oerhört trött de senaste dagarna, i ärlighetens namn mest bara sovit, närmast större delen av den senaste veckan. Vi får se hur det blir med att hämta sig och börja skriva på allvar igen.

(Bilden ovan publicerades i Mariestadtidningen den 19 februari 2010, och det går för närvarande över mitt huvud varför detta blogginlägg menar att det är publicerat under lördagen och inte under fredagen. Men jag har väl missat någon inställning)

~ av Fredrik F. G. Granlund på lördag, 20 februari, 2010.

4 svar to “Exakt ett år sedan min son dog”

  1. Uscha, bajsdag.

    Gilla

  2. Mardröm.

    Du har min sympati! Kämpa!

    Gilla

Kommentera

 
