Nu finns möjlighet att få Marmeladkungens nya blogginlägg direkt till din mejl

Detta måste vid skrivandes stund tyvärr bli ett smått provisoriskt inlägg, vilket snart kan komma att uppdateras och förändras.

Det har funnits ett litet tag, men då jag den senaste tiden varit så inaktiv här (förklaring kommer snart) vill jag påpeka att en jag ordnat möjlighet att prenumerera på nya blogginlägg från Marmeladkungen, i riktigt bra html eller förhoppningsvis i ren text.

Man prenumererar genom att längst upp till höger här på bloggen fylla i sin mejl-adress i fältet. Sedan bekräftar man att man vill prenumerera genom att klicka på den länk man får skickad till sin mejl. Svårare än så är det inte.

Nu hoppas jag att många följer med in i Marmeladkungens hov. Det skulle visa att man åtminstone uppskattar  något av vad jag skriver, och försöker åstadkomma i och med denna blogg – kort sagt: att intresse finns för vad jag gör och försöker göra.

~ av Fredrik F. G. Granlund på fredag, 5 mars, 2010.

Ett svar to “Nu finns möjlighet att få Marmeladkungens nya blogginlägg direkt till din mejl”

  1. […] med att jag påpekade att det nu via mejl går att prenumerera på marmeladkungens nya blogginlägg här, utlovade jag en förklaring till varför jag under en period knappt uppdaterade […]

    Gilla

Kommentera

 
