Uppdaterad och utökad lista med fantastik-böcker till salu, sänkta priser och betydligt mer information

Marmeladkungen säljer  fantastikböcker – Science fiction, fantasy och skräck

Jag förstår om mina läsare tröttnar på att få läsa om min bokförsäljning, men vill ändå uppmärksamma att jag nu lagt till två och en halv bananlåda fantastikböcker, skänkt bort allt som inte kvalitetsmässigt (såväl fysiskt som intressemässigt) höll måttet till välgörande ändamål, samt utvidgat och uppdaterat tidigare listor. Det handlar innerst inne om platsbrist, och ärligt talat om hur ont om pengar jag de facto har.

Men än viktigare för mina läsare: Jag har sänkt priserna och portot, lagt till information om vad varje bok väger, samt dess ISBN-nummer. Här följer alltså en komplett lista med nya böcker, ny betydligt och mer komplett information, samt ordnat i betydligt mer lättläst ordning.

Lägg märke till att jag också är intresserad av att köpa eller byta böcker. Du hittar en nu uppdaterad lista på vilka böcker jag söker här.

Betalningsvillkor: Köparen betalar frakt. Betalning i förskott till mitt Swedbank-konto eller via post. Frakten blir dock inte särskilt dyr: mellan 500 gram och upp till ett kilo kostar 40 kronor, då jag har rabattmärken. Detta gäller dessutom inom hela norden! Självklart tar jag inte betalt för emballage eller dylikt.

Mejla mig på anson@passagen.se vilken bok eller böcker du är intresserad av, så hör jag av mig om betalningsuppgifter och/eller svarar på frågor, skickar foton osv. Köper du mycket kan vi säkert komma överens om någon rabatt eller dylikt!

Detta blogginlägg måste pga Marmeladkungens underhåll kort sagt länkas till min försäljningssida med kompletta listor som uppdateras med vad jag har till salu.

Detta hittar du här!

~ av Fredrik F. G. Granlund på torsdag, 18 mars, 2010.

4 svar to “Uppdaterad och utökad lista med fantastik-böcker till salu, sänkta priser och betydligt mer information”

  1. Brilliant website, I hadn’t come across marmeladkungen.wordpress.com before during my searches!
    Carry on the good work!

    Gilla

  2. This is very fine web site, thank you and look at that gry dla dzieci

    Gilla

  3. keep up the great work , I read few blog posts on this website and I think that your blog is really interesting and contains lots of fantastic info .

    Gilla

Kommentera

 
