Marmeladkungen goes antikvariat – egen sida på Bokbörsen och en attraktiv Stephen King-auktion på Tradera

I’m nobody! Who are you?
Are you nobody, too?
Then there’s a pair of us — don’t tell!
They’d banish us, you know. How dreary to be somebody!
How public, like a frog
To tell your name the livelong day
To an admiring bog!

Att skriva, prissätta och ställa i ordning annonser för 102 böcker och 27 filmer är inte något som direkt går fort. Men nu har (äntligen) marmeladkungen en egen säljarsida på bokbörsen – där många saker jag säljer på den här bloggen faktiskt är prismässigt förändrade. Så är det något du är intresserad av kan det mycket väl vara billigare  där. Prissättningen beror på bokbörsens avgifter.

Ni finner Marmeladkungens sida på bokbörsen här.

* * *

Och förutom alla dessa mina annonser måste jag uppmärksamma min senaste Tradera-auktion med Den gröna milen del 1-6 i box! Detta är alltså den kompletta första svenska upplagan i mycket gott skick…

Jag räknar med stort intresse.

Denna intressanta auktion hittar ni här.

~ av Fredrik F. G. Granlund på torsdag, 1 april, 2010.

2 svar to “Marmeladkungen goes antikvariat – egen sida på Bokbörsen och en attraktiv Stephen King-auktion på Tradera”

  1. http://fredrik-d.blogspot.com/2010/04/bokrea-jag-fick-lite-bocker-i-brevladan.html

    lite reklam 8)

    Gilla

Kommentera

 
