Håkan Nesser i Mariestad

Håkan Nesser var här i Mariestad i tisdags den 8 juni för att bl.a. signera den nya romanen ”De ensamma”.
Jag gick inte dit.

~ av Fredrik F. G. Granlund på måndag, 14 juni, 2010.

12 svar to “Håkan Nesser i Mariestad”

  1. Det gjorde du fan rätt i.

    Gilla

  2. Vem är Håkan Nesser? 8)

    Gilla

  3. Varför inte?

    Gilla

  4. Titta gärna in och läs lite:
    http://www.wix.com/theclown82/bocker

    Gratis romaner, romaner, noveller, poesi och lyrik i PDF-format.

    Gilla

  5. Avdelningen skadeglädje:

    Jag talade med en bokhandlare här i stan, Härnösand. Herman Lindkvist var där och signerade, 100 pers kom. Håkan Nesser var där och signerade, ingen kom.

    Gilla

  6. Jag instämmer med föregående talare. Jag läste en bok av Nesser för en sisådär tio år sedan. Det gör jag aldrig om igen.

    Gilla

Kommentera

 
