Marmeladkungen fyller tre år!

Den 10 juli 2010 skrev jag det första blogginlägget på denna blogg.

Otroligt nog når min blogg fortfarande framgång efter framgång med bland annat allt fler besökare, liksom jag i mitt författarskap, där det bara blir enklare att redan från början skapa allt bättre texter på kortare tid, som kräver allt mindre bearbetning. Under det gångna året har jag dessutom knytit allt fler kontakter med bokförlag och redaktörer. Min bokförsäljning har också utökats till att bli något av ett antikvariat – och affärerna går bra, särskilt på bokbörsen.

Min depression är lika illa som den varit, men jag har kämpat på under det gångna året – vilket inte varit det enklaste med (bland mycket annat) en död son på min psykiska meritlista.

Jag har minst sagt varit nere på botten och vänt, och mycket värre än det varit kan det väl knappast bli. Så jag ser fram emot nästa år här på Marmeladkungen och i mitt  liv – och hoppas att mina läsare uppskattat och uppskattar vad jag gör och fortsätter att följa med mig på denna Marmeladkungens resa. Jag uppskattar verkligen alla mejl och tips och texter ni, mina läsare, skickar mig – och hoppas innerligt att ni fortsätter.

Ni är alla medlemmar i Marmeladkungens hov.

~ av Fredrik F. G. Granlund på lördag, 10 juli, 2010.

2 svar to “Marmeladkungen fyller tre år!”

  1. Jag tar denna tråd då de två ovann är helt fel place att skriva detta på.

    http://www.entertainmentearth.com/hitlist.asp?theme=Cthulhu

    8)

    Gilla

Kommentera

 
