Marmeladkungens hov – bloggens medarbetare

Önskar uppmärksamma mina läsare på den nya sida jag publicerat, med presentationer av bloggen Marmeladkungens medarbetare. Varje skribent har själv skrivit om sin egen person och därmed själv presenterat sig, och även om ännu inte samtliga närvarande fått tummen ur näsan och presenterat sig, så torde detta ändå rimligtvis vara intressant information – vilken dessutom alltså kommer att uppdateras ytterligare.

Här hittar du denna nya sida med presentationer av medverkande, vilken kommer att uppdateras allt eftersom. Och har jag nu glömt någon medverkare ber jag om ursäkt i förskott. Kontakta mig då på anson@passagen.se, så skall jag se till att publicera presentationer även av dig/er.

~ av Fredrik F. G. Granlund på fredag, 22 oktober, 2010.

2 svar to “Marmeladkungens hov – bloggens medarbetare”

  1. En man gick från mörker till en ljus dag men vetade att den var bara en begrensad tid. Mörkret sänker sig till slut. Så var kan en man finna tid till att planera? När dagar som är så bra, där man delar med sig av all kunskap man samlat, sen är den där igen, sliter sönder allt. Men vet att den kommer igen. Den dagen man försöker igen. Nu ska jag dela mina tankar, nu ska jag lyckas få ut en del av dom. Svart blev det, nu är allt en tanke som går på repet. Jag finns här stängd men stark, om alla bara kunnde se vad som döljs här inne, ni skulle bli så förvånade. När jag vaknar, om jag vaknar så finns här evigheten men inga svar bara mer frågor.

    Gilla

Kommentera

 
