Marmeladkungens bokförsäljning utökas alltmer och blir allt bredare – till Marmeladkungens kulturhandel!

Jag måste uppmärksamma mina läsare på hur mycket underbar litteratur, inte bara fantastik, som jag hela tiden, särskilt den senaste veckan, lagt upp till försäljning eller bytesaffärer här på Marmeladkungen (och på bokbörsen).

Dessutom har jag de senaste dagarna breddat det tidigare utbudet med bortåt 300 serietidningar på svenska och engelska – i olika format: pocketar, seriealbum, serieromaner och dylikt. Och det blir mer utlagt under dagen, under slutet av veckan, och i början av nästa – jo, så fort jag har ork och lite tid över.

Ett tips är några av nyheterna här på bloggen. Man kan nu följa uppdateringen via marmeladkungens Twitter och/eller genom att följa Marmeladkungens fortskridande via Facebook.

Det kan minst sagt vara värt det, för snart blir det även en del samlarmemorabilia som ska säljas: Nintendo 8-bitars, Sega Mega Drive, spel, tillbehör, samlarkort, spel och dylikt. Men också riktigt ovanliga böcker, från tidigt 1600-tal och framåt, främst på svenska, tyska och engelska, men kanske också på andra språk. Riktiga godbitar utlovas, och som vanligt till löjligt låga priser – såvitt jag vet håller jag lägst eller bland de lägsta priserna i Sverige. Åtminstone sett till Bokbörsen och Antikvariat.net.

Så passa på att fynda, ja, skynda, för plötsligt är det du tänkt beställa redan sålt.

~ av Fredrik F. G. Granlund på onsdag, 24 november, 2010.

Kommentera

 
