Ny Lovecraft-dokumentär: Lovecraft: Fear of the Unknown

Jag är vid skrivandes stund något osäker på hur nytt det jag tipsar om är. Men då jag inte sett det tidigare är jag med stor säkerhet inte helt ensam om ett sådant misstag. Se filmen Lovecraft: Fear of the Unknown på följande länk. En timma och trettio minuters film/dokumentär utlovas.

http://www.snagfilms.com/films/title/lovecraft_fear_of_the_unknown/

~ av Fredrik F. G. Granlund på tisdag, 8 februari, 2011.

2 svar to “Ny Lovecraft-dokumentär: Lovecraft: Fear of the Unknown”

  1. Catahya rapporterade om det redan 110125, och det var inte helt nytt ens då. Hur som helst är det en mycket sevärd dokumentär — jag har haft DVD:n ett bra tag redan.

    Gilla

  2. Jo, det du skrivit stämmer. Men jag håller med – en mycket sevärd dokumentär, helt enkelt.

    Gilla

Kommentera

 
