sjuk marmeladkung

Det här är den första gången på exakt en vecka jag ens orkat sitta upp. Jag har fått någon slags influensa som slagit ut mig totalt.

Självklart hör jag av mig till er som väntar på svar så fort som möjligt. Måste bara få energi och må bättre först.

~ av Fredrik F. G. Granlund på söndag, 10 april, 2011.

3 svar to “sjuk marmeladkung”

  1. Stackare, hoppas att du blir bättre snart!

    Gilla

  2. Bli friskare! Önskar jag att du blir. Själv hade jag diverse förkylningar i december när det knappt fanns någon värme i lägenheten. Efter nyår blev det vips varmare och sedan dess har jag varit frisk, peppar-peppar.

    Gilla

  3. Tusen tack båda två för omtanken. Det värmer att veta att det finns de som vill en väl.

    Gilla

Kommentera

 
