Marmeladkungens fem nya Tradera-auktioner: signerade böcker av översättaren och formgivaren på bokförlaget Alastor Press

De fem signerade böcker som följer ligger nu ute på Tradera-auktioner, var och en under en egen. Vad avser de två första H. P. Lovecraft-böckerna har undertecknad varit med om några divergerande saker rörande innehåll och utformning, och ett tack till bl. a. mig uttrycks därför på sidan innan innehållsförteckningen i respektive bok (sid 4), varför den som vinner en auktion förstås kan få ytterligare en autograf om så önskas.

Mitt samarbete med Alastor Press är också orsaken till varför jag ens besitter dessa orimligt ovanliga böcker. När det kommer till autograferna har jag i detta fall valt att publicera dem på en egen sida, för att inte förgifta icke-intresserades ögon. De intresserade kan studera böckernas autografer här.


H. P. Lovecraft – Vid vansinnets berg. Oläst och i det närmaste i nyskick. Signerad av översättaren Arthur Isfelt och formgivaren Dan Svensson


H. P. Lovecraft: Viskningar i mörkret – Oläst och i det närmaste i nyskick. Signerad av översättaren Arthur Isfelt och formgivaren Dan Svensson


* * *

Böcker vars ursprung/översättning jag inte har haft något att göra med

* * *

Arthur Machen – Drömmarnas berg. Oläst och i det närmaste i nyskick. Extremt slut på  bokförlaget. Signerad av översättaren Arthur Isfelt samt formgivaren Dan Svensson


Hermann Ungar – De lemlästade. Oläst och i det närmaste i nyskick. Signerad av översättaren Arthur Isfelt samt formgivaren Dan Svensson


H. P. Lovecraft – Skuggan över Innsmouth – Oläst och i det närmaste i nyskick. Signerad av formgivaren Dan Svensson

~ av Fredrik F. G. Granlund på torsdag, 19 maj, 2011.

2 svar to “Marmeladkungens fem nya Tradera-auktioner: signerade böcker av översättaren och formgivaren på bokförlaget Alastor Press”

  1. Ska jag vara tvungen att lära mig tradera?

    Jag funderar på Drömmarnas berg. Jag tappade min i badkaret. 8)

    Gilla

    • Shit! Jag vet inte vilken Smiley jag ska använda. När jag läste din kommentar skrattade jag först och kände sedan mest bara för att gråta å dina vägnars skull. Passa på att buda. Drömmarnas Berg är extremt slutsåld och efterfrågad – och möjligheten att få den dubbelt signerad är jag ensam om att kunna erbjuda.

      🙂 😉 😦 ;-(

      Gilla

Kommentera

 
