Marmeladkungen inblandad i Hastur förlags tre kommande böcker

För ett tag sedan kommenterade jag en hel del olika aspekter vad avser Hastur förlags kommande tre böcker. Det var konstruktiva tankar, förslag till förändringar, och mina åsikter om grafik och text. Främst om de kommande bokomslagen, mina tankar om deras grafiska utformning, men också förslag till förändrade baksidestexter på respektive bok:

Jag kan förstås till syvende och sist bara glädjas åt att detta mitt arbete tycks ha blivit mycket uppskattat från förlagets sida. Att jag kommer att tackas i var och en av de tre böckerna  – det är oxfilé på fläskkotletten.

I själva verket känner jag mig väldigt glad för att man från förlagshåll lyssnar på mig, och uppskattar att jag kommer med konstruktiva infallsvinklar, till och med tar åt sig av detta . . . som sagt, lyssnar

Det är alldeles för få förunnat.

🙂

~ av Fredrik F. G. Granlund på onsdag, 22 augusti, 2012.

Kommentera

 
