Alla andra fäders dag utom min – några ord om en snar Marmeladkungenpublicering om verkligt påfrestande och helt sanna händelser med ursprung i just ”Fars dag”

Här kommer jag inom kort att presentera en verkligt fantastisk, helt osannolik, men helt sann och ärlig berättelse som har sin grund exakt ett år tillbaka i tiden då jag efter att ha uppvaktat min far på fars dag bestämde mig för att i fortsättningen kunna gå framåt psykologiskt sett; men utan att jag för den sakens skull sagt upp bekantskapen med honom  – samt och särskilt mitt självupplevda exempel: den lika sanna som tragiska berättelsen om hur en verklig vän till mig nyligen sade upp bekantskapen med mig efter att och därför att jag genomgående farit med fullständig sanning och uppriktighet under ett långt och ingående samtal oss emellan.

~ av Fredrik F. G. Granlund på söndag, 11 november, 2012.

Ett svar to “Alla andra fäders dag utom min – några ord om en snar Marmeladkungenpublicering om verkligt påfrestande och helt sanna händelser med ursprung i just ”Fars dag””

  1. Hej,

    Besökstoppen är en helt ny bloggtopplista som har fiffiga funktioner som att kunna knyta etiketter till sitt konto och en sökfunktion på sidan. Detta för att bloggläsare ska kunna hitta nya bloggar på ett enkelt sätt. Hela idén med Besökstoppen är att sidan riktar sig främst till bloggläsare och inte bara bloggare, som andra topplistor riktar sig till.

    Medlemmar får en lättillgänglig och snyggt presenterad statistik och självklart kommer det generera mer besök till er blogg eftersom fler kommer att uppmärksamma den via Besökstoppen. Medlemskap är så klart gratis.

    Mvh
    Besökstoppen

    Gilla

Kommentera

 
